Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie jest otwarty na wszelkie opinie, skargi i wnioski z Państwa strony. Skargi i wnioski można składać w następującej formie:
- wpis do Oddziałowej Książki Zażaleń i Wniosków
- bezpośrednio do Ordynatora lub Pielęgniarki Oddziałowej
- ustnie lub pisemnie do Dyrektora Szpitala – Dyrektor Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie i jego Zastępcy przyjmują w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach urzędowania
- osobiście, telefonicznie pod numerem telefonu 14 63-10-303, za pomocą faxu pod numerem 14 621-36-37 lub drogą elektroniczną na adres administracja@ssz.tar.pl do Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta – Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta w Szpitalu przyjmuje od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.30-15.00 w pokoju nr 15 (Budynek A – Dyrekcji Szpitala).
Wszelkie państwa uwagi zostaną dokładnie rozpatrzone i będą służyły poprawie jakości usług medycznych świadczonych przez Szpital
Pacjenci, których prawa zostały naruszone mogą kierować też skargi do:
-
Rzecznika Praw Pacjenta przy Ministerstwie Zdrowia – Pana Bartłomieja Chmielowca
Możliwości kontaktu
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
800 - 190 - 590
(z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 20.00
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Sekretariat:
tel.: (22) 532 - 82 - 50
fax.: (22) 532 - 82 - 30
kancelaria@rpp.gov.pl
Przyjęcia interesantów w Biurze:
- Poniedziałek - w godzinach od 9.00 do 18.00
- Wtorek - w godzinach od 9.00 do 15.00
- Środa - w godzinach od 9.00 do 15.00
- Czwartek - w godzinach od 9.00 do 15.00
- Piątek - w godzinach od 9.00 do 15.00
- Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie, Wydział Spraw Świadczeniobiorców, Dział Skarg i Wniosków, ul.Batorego 24, 31-135 Kraków, tel. 12 29-88-404.