Skargi i wnioski
Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie jest otwarty na wszelkie opinie, skargi i wnioski z Państwa strony.
Skargi i wnioski można składać w następującej formie:
- Pisemnie:
- osobiście w sekretariacie Dyrektora Szpitala (Budynek M – Administracji Szpitala) lub wysyłającna adres: Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie, ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów,
- dokonując wpisu do Oddziałowej Książki Zażaleń i Wniosków; - Elektronicznie:
- na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) na platformie ePUAP: Szpital_Tarnow/SkrytkaESP,
- przez e-Doręczenia na adres: AE:PL-65506-39184-HEDAS-14,
- na adres e-mail: administracja@ssz.tar.pl. - Ustnie:
- bezpośrednio do Ordynatora lub Pielęgniarki Oddziałowej,
- za pośrednictwem Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta - Budynek M – Administracji Szpitala, pokój nr 2, a w przypadku jego nieobecności przez pracownika Działu Organizacji i Monitorowania Świadczeń - Budynek M – Administracji Szpitala, pokój nr 2 lub 14.
Wszelkie Państwa uwagi zostaną dokładnie rozpatrzone i będą służyły poprawie jakości usług medycznych świadczonych przez Szpital.
Pacjenci, których prawa zostały naruszone mogą kierować też skargi do:
- Rzecznika Praw Pacjenta przy Ministerstwie Zdrowia – pana Bartłomieja Chmielowca
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
tel. 800 190 590
czynna całodobowo - 7 dni w tygodniu
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa
fax. (22) 506-50-64
kancelaria@rpp.gov.pl
Przyjęcia interesantów w Biurze:- poniedziałek - w godzinach od 9.00 do 18.00
- wtorek - w godzinach od 9.00 do 15.00
- środa - w godzinach od 9.00 do 15.00
- czwartek - w godzinach od 9.00 do 15.00
- piątek - w godzinach od 9.00 do 15.00
- Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie, Wydział Spraw Świadczeniobiorców, Dział Skarg i Wniosków:
ul.Wadowicka 8w, 30-415 Kraków:
tel. 12 29-88-404.
e-mail: dsiw@nfz-krakow.pl